Statistik


View My Stats

Sunday, December 14, 2008

Walimatul Urus

Dari Anas bin Malik r.a menyebut bahawa Rasulullah SAW telah melihat di kepala Abdul Rahman bin Auf kesan kuning, lalu baginda bertanya: “Kesan apakah ini? Abdul Rahman menjawab: Wahai Rasulullah aku telah berkahwin dengan seorang perempuan bermaskahwinkan satu nawah iaitu timbangan sebanyak lima dirham emas. Baginda mendoakan keberkatan untuk Abdul Rahman bin Auf dan berkata: “Buatlah kenduri walaupun dengan seekor kambing.


Alhamdulillah aku baru sahaja selesai melangsungkan pernikahan pada 28hb November 2008 bersamaan 30 Zulkaedah 1429H dengan hanya sekali lafaz huhuhu leh la poyo skit..tp bape kali pun lafaz x penting..Alhamdulillah 4 tahun menyulam cinta akhirnya disatukan dengan ikatan yang sah disisi agama,majlis berjalan lancar cume ade hampeh skit kat belah laki..adoi paneh aku dengan mak andam TERJUN nih,punya la da planning lame tibe2 dia leh anta pengganti pastu buat keje lembab sampai lambat sesi sanding dari kul 2 planning mule2,last kul 3 baru sampai..segan aku dengan tetamu yg datang tp xpela nk buat cmne benda da nak jadik..ade hikmah..balik pade mak andam (Butik ni kt Rawang..aku appoint mase ade wedding fair kt Midvalley awal tahun ni,cakap x serupa bikin,x jage customer),so pade bakal2 pengantin yang merancang perkahwinan berhati2 lah dengan butik@mak andam seperti ini ye..renung2kan dan selamat pengantin baru..






0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More