Statistik


View My Stats

Saturday, July 18, 2009

Sepetang @ Tugu Negara

Cuaca agak mendung di suatu ptg hujung mgu, tiba2 wife aku ajak kuar..borink katenye, aku cm biase bersuar pendek sambil mengadap PC dalam bilik..mengeluh kecil (aduh nk ujan ni,nk kuar pi mane lak la,duk je la umah layan TV kan ke lg best x pun tdo je), setelah dipujuk rayu aku on..aha satu hal kt KL ni aku da xtau nk pi mane da..rasenye semua tmpat da pegi..pusingnye pusing leh tegerak lak nk ke tugu negara, cantek gak memandangkan aku pun belum penah melawat tmpat bsejarah ni...


sampai cuaca da camni, punya la gelap smpat aku merakam mnggunakan pon enset (nokia n95),hurmm kire ok la kualiti pic nikan eheeee promote enset lak (wife aku keje nokia authorized centre so sesape nk beli enset NOKIA ORI, leh la ke opis dia @ pekeliling biz center, nak murah?? aha yg ni aku x sure dpt ke x ahahaha)...


x sampai bape minit ujan pun turun lebat giler hampir sejam menakung dengan xde payung..adus nk bejalan ke keta jauh lak (mmg basah kuyup klu redah)..time nila aku tepikir alangkah bagusnya klu duk je kt umah melayan intenet sambil minum secamca kopi di susuli pula dengan satu set roti bakar..ahahahaha;)

1 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More